Studenti Ekonomskog fakulteta natjecali se u rješavanju poslovnih slučajeva Borova d.d.


Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Borova d.d. rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja


Počevši od studenog 2013. godine, studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku u sklopu kolegija Upravljanje marketingom rješavali su marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Borova d.d. iz Vukovara. Riječ je o drugoj ovakvoj suradnji Borova i Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Akademske godine 2012./2013. sličan se projekt studentskog natjecanja odvijao u sklopu kolegija Marketing-strategije. Borovo je autore najboljih timskih radova nagradilo poklon bonovima za Startas tenisice, te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, a što će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja.

Za case study na temu Borosane nagrađeni su: Tamara Farago, Vanja Kubatka, Boris Morović, Anja Samardžić, i Ines Strmotić, a za case study Startas: Luka Anić, Eva Marija Hrenek, Tihana Mikloš, Ivana Mikulić i Josip Simunić.

Mateja Marijanović, Ivana Srb, Valentina Tatarović i Monika Vasko nagrađeni su za rješenje slučaja na temu Borovo gumene čizme, a najbolji tim na poslovnom slučaju Borovo dječja obuća činili su: Petra Draganić, Ivana Jurišić, Marina Lončarević, Dunja Vorkapić i Ana Vuković.

Studentima je zaslužena priznanja i poklon bodove uručila stručna suradnica za marketing u Borovu, Marija Rušnov. Ona koja je također izravno sudjelovala u odabiru pobjedničkih rješenja istaknula je zadovoljstvo svježim i kreativnim idejama studenata kao i spremnost na buduću suradnju. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Borova, a na smjeru Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, te studijskih posjeta tvrtkama.

Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici prof.dr.sc. Marcel Meler i docentica dr.sc. Marija Ham, koji izvode seminarsku nastavu u sklopu koje se suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki G Bowling, Lanico, MIT i drugih.

Borovo d.d. iz Vukovara veliku važnost pridaje ovakvim oblicima suradnje s mladim kreativnim snagama na lokalnoj, ali i nacionalnoj razini, što svjedoči o stvarnom preusmjeravanju ka tržišnoj, odnosno marketinškoj orijentaciji poslovanja Borova, te ulijeva nadu u novi uzlet utemeljen na ulaganju u postojeće jake brendove, ali na razvoju novih proizvoda.

doc.dr.sc. Marija Ham

Uredio |2016-05-05T13:31:56+02:0029.01.2014.|Vijesti|

Kontakt podaci

SVEUČILIŠTE JOSIPA JURJA STROSSMAYERA U OSIJEKU Trg Svetog Trojstva 3 31000 Osijek Republika Hrvatska

Telefon: +385 31 224 102

Fax: +385 31 207 015

Web: UNIOS

Najnovije objave