Dana 18. svibnja 2016. godine u organizaciji Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja održana je radionica za osobe odgovorne za poslove osiguravanja kvalitete svih sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Radionica je organizirana s ciljem diseminacije primjera dobre prakse na Filozofskom i Elektrotehničkom fakultetu te ujednačavanja Izvješća sastavnice o funkcioniranju i učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom(UNI-OB-8-12).
Doc. dr. sc. Ana Kurtović s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta i voditeljica Psihološkog savjetovališta iste sastavnice, predstavila je rad savjetovališta koje je u početku djelovalo kao Ured za potporu studentima. Docentica je istaknula kako se povećava postotak studenata koji ne završavaju fakultet te da uspjeh i prilagodba na studij velikim dijelom ovisi o psihološkim čimbenicima. Razliku između uspješnih i neuspješnih studenata često čini razina samopoštovanja, usmjerenost cilju, vještine učenja i organizacija vremena, a manje intelektualne sposobnosti. Savjetovalište je organizirano kako bi se pomoć i podrška studentima u svladavanju određenih poteškoća učinila dostupnijom.
U sklopu kolegija Grupni tretmani, kreiran je program Tvoj stres zvuči poznato, sastavljen od niza radionica, koje su održane u prostorijama Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja u veljači i ožujku 2016. godine. Cilj programa bio je podučiti studente tehnikama suočavanja sa stresom, upravljanja vremenom, javnim nastupom, vještinom govorništva te ispitnom anksioznošću.
Predsjednik Povjerenstva za kvalitetu i voditeljica Ureda za kvalitetu Elektrotehničkog fakulteta, docent Tomislav Rudec i Ljiljana Pintarić, predstavili su nazočnima nekoliko anketa koje provode na sastavnici s ciljem dobivanja podataka o kvaliteti nastavnih aktivnosti, zadovoljstvu studenata pruženim informacijama te razini postignutih znanja.
Anketiraju se magistri inženjeri elektrotehnike/računarstva koji su završili diplomski sveučilišni studij te se provjerava njihovo zadovoljstvo odnosom nastavnika prema studentima, količinom informacija koje su im bile pružene, razinom znanja i resursima koji su im bili na raspolaganju tijekom studiranja. Prikupljaju se i podaci o dužini razdoblja od diplomiranja do zapošljavanja u struci te sugestije i komentari vezani uz modifikacije studijskih programa koje bi im bile korisne u obavljanju posla.
Dodatno, studenti sveučilišnih studija vrednuju i zadovoljstvo radom pojedinih službi (studentska referada, knjižnica) čije je djelovanje važan dio studentskog iskustva.
Marina Holjenko, voditeljica sustava kvalitete i djelatnica Centra za kvalitetu, je na kraju radionice s djelatnicima ureda za kvalitetu prokomentirala iskustva u izradi godišnjeg izvješća te im prezentirala prijedloge za poboljšanje Izvješća sastavnice o funkcioniranju i učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom (UNI-OB-8-12), s ciljem realnog prikaza stupnja razvijenosti kvalitete Sveučilišta.
Pročelnica Centra, izv. prof. dr. sc. Sanja Lončar Vicković, pozvala je nazočne da u idućem razdoblju predstave vlastite primjere dobre prakse kako bi se različite inovativne i učinkovite aktivnosti koje se odvijaju na pojedinim sastavnicama mogle primijeniti i u okviru cjelokupnog sustava kvalitete.