Osvrt na konferenciju „Inovacijski potencijal Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku“

Dana 30.11. i 1.12.2023. godine Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku organiziralo je konferenciju „Inovacijski potencijal Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku“. Cilj konferencije bilo je predstavljanje znanstvenih postignuća te poticanje umrežavanja i suradnje znanstvene zajednice i regionalnog gospodarstva. Na konferenciji su predstavljene prilike za financiranje projekata iz fondova Europske unije u novoj financijskoj perspektivi 2021. – 2027. ,a prilike za znanstvenike i gospodarstvenike unutar nove financijske perspektive predstavili su državni tajnik Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, gospodin Domagoj Mikulić te voditeljica Odjela za programiranje u Ministarstvu znanosti i obrazovanja, gospođa Tonka Podnar. Nastavno na uvodno predstavljanje nove financijske perspektive, tijekom dva dana trajanja konferencije, šesnaest znanstvenika Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku predstavilo je svoja istraživačka područja,  ostvarena znanstvena postignuća te prepoznate prilike i potencijale za suradnju.

Konferencija je okupila predstavnike akademske zajednice, lokalne poduzetnike, predstavnike poduzetničkih potpornih institucija i gospodarskih udruženja, predstavnike lokalne i područne samouprave te organizacija civilnog društva i svih ostalih dionika usmjerenih na pozitivne promjene u lokalnoj zajednici i gospodarstvu. Tijekom prvog dana trajanja konferencije na kojoj su se između ostalog predstavile nove prilike za financiranje, konferenciju su posjetila 63 sudionika, a drugi dan, tijekom kojega je predviđeno isključivo izlaganje znanstvenika Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, posjetila su 42 sudionika.

Konferencija je organizirana kao prvo u nizu događanja koja imaju za cilj predstavljanje postignuća akademske zajednice s ciljem povećanja inovativnosti i konkurentnosti Sveučilišta kao i regionalnog gospodarstva. Planirano je kontinuirano održavanje sličnih aktivnosti koje će doprinositi daljnjem umrežavanju i međusektorskoj suradnji te transferu tehnologije prema gospodarstvu i društvu.

IMG_8716 IMG_8718 IMG_8731 IMG_8722 IMG_8753 IMG_8741 IMG_8736 IMG_8717 IMG_8719a

Uredio |2023-12-19T13:31:59+01:0006.12.2023.|Članci, Nekategorizirano, Vijesti iz znanosti|

Kontakt podaci