Povijest
Inicijativu za osnivanjem psihološkog savjetovališta za studente pokrenuli su asistenti Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta 2007. godine. Cilj im je bio učiniti dostupnijom pomoć studentima u svladavanju problema vezanih uz učenje, ali i prilagodbi studentskom načinu života. Inicijativa je od strane Fakulteta prepoznata kao kvalitetna i došlo je do osnivanja Ureda za potporu studenata. 2011. godine Ured je preimenovan u Psihološko savjetovalište za studente Filozofskog fakulteta, a tada mu je dodijeljen i adekvatniji prostor u zgradi Fakulteta. Kako su u Savjetovalištu pomoć redovito dobivali i studenti ostalih fakulteta Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, djelatnost Savjetovališta od akademske godine 2016./2017. službeno je proširena na cijelo Sveučilište. U uredu rade profesorice Odsjeka za psihologiju koje su educirane za savjetodavni i psihoterapijski rad.
Djelatnosti:
-
- Podučavanje studenata s akademskim neuspjehom strategijama učenja
- Poticanje motivacije za studiranje
- Savjetovanje studenata s ispitnom anksioznošću
- Rad na usvajanju socijalnih vještina
- Rad na usvajanju ili preoblikovanju strategija samoprezentacije
- Pružanje psihološke podrške studentima koji se susreću s problemima prilagodbe
- Općenito, rad na poboljšanju kvalitete prilagodbe na studentski i akademski život
- Informiranje studenata o pomoći koju mogu dobiti u okviru Psihološkog savjetovališta za studente
- Provođenje istraživanja o kvaliteti studentskog života i evaluacija rada Psihološkog savjetovališta za studente
- Organiziranje tematskih radionica (vještine učenja, motivacija, suočavanje sa stresom)
Djelatnice:
Doc. dr. sc. Ana Kurtović, voditeljica Psihološkog savjetovališta za studente
III (završni) stupanj edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija
Doc. dr. sc. Ana Babić Čikeš
Kognitivno-bihevioralna terapeutkinja s akreditacijom Europskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije (EABCT)
Sanja Diósy, mag.psych.
II stupanj edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija
Maja Matković, mag.psych.
II stupanj edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija